rozpocznij współpracę
 
 
 
play button
close button

wróć do listy case study

Pramerica Życie TUiR SA

Nowa strona internetowa + elementy interaktywne.

#technologia #kreacja #bezpieczenstwo #oktawave #cloud #interaktywnevideo #produkcjafilmowa
Pramerica intro

Wyzwanie

Stworzenie portalu łączącego funkcję strony korporacyjnej, oferty produktowej oraz wsparcia obsługi klienta. Wymagania:

  1. kreatywny, nowoczesny i wyróżniający na tle innych firm ubezpieczeniowych layout,
  2. przyjazny UX,
  3. technologia spełniająca wysokie (niestandardowe) wymagania bezpieczeństwa stawiane firmom z branży finansowej, przy jednoczesnym zastosowaniu opensource’owego CMS-a.

Proces

Technologia oparta została na trzystopniowym środowisku z serwerem produkcyjnym odciętym od warstwy administracyjnej. Bazowaliśmy na otwartym systemie CMS zintegrowanym z chmurą obliczeniową Octawave. Zastosowaliśmy zaawansowane mechanizmy uwierzytelniania i autoryzacji, kryptograficzne oraz rejestracji zdarzeń.

 

Projekt strony, ze względu na specyfikę działalności klienta, wymagał uwzględnienia dużej ilości tekstów i dokumentów. Pomimo tego zaprojektowaliśmy UX umożliwiający dostęp do 95% treści strony za pomocą maksymalnie dwóch kliknięć.

 

Na potrzeby strony wyprodukowaliśmy także interaktywny spot video. Dzięki „zaszytej” w filmie nawigacji, użytkownik wybiera tylko interesujące go tematy, bez konieczności oglądania całego spotu. Nawigacja jest koncepcyjnie powiązana z zachowaniem i informacjami przekazywanymi przez aktorkę.

Efekty

pramerica efekt

Ułatwienie użytkownikom dotarcia do kluczowych informacji w serwisie

Stworzenie narzędzi komunikacji z klientem dla różnych działów w firmie (np. HR, finanse, BOK, PR)

Zoptymalizowanie ilości zgłoszeń do BOK

Szczególnie przy skomplikowanych projektach dobrze pracować z ludźmi kompetentnymi. A jeśli do tego zamykają tematy w terminie i jeszcze są sympatyczni, to wyzwanie staje się przyjemnością

Marcin Kruszyński
Marketing Manager Pramerica

pobierz więcej Case Study w PDF