Wyceń projekt
 
 
 
play button
close button

wróć do listy case study

AEDmax

sklep internetowy

#e-commerce #shoper #konfiguracja #baza wiedzy

Wyzwanie

Firma z misją – specjalizująca się w pierwszej pomocy i podnoszeniu przeżywalności pozaszpitalnych zatrzymań krążenia – zleciła nam przygotowanie platformy internetowej umożliwiającej sprzedaż i dzierżawę defibrylatorów wraz z niezbędnymi akcesoriami. Ponieważ klient sprzedaje wysokospecjalistyczną aparaturę, zależało mu na tym, aby na stronie znalazły się dane pozwalające na dobór właściwego urządzenia. Chciał także mieć możliwość samodzielnego wprowadzania do sklepu nowości i przypisywania do produktów kategorii promocji i bestsellerów.

Proces

Najważniejszym efektem warsztatów było podzielenie klientów na cztery grupy o zróżnicowanych potrzebach – pracownicy biurowi, gmina, służby i przemysł. Każdej z nich na stronie głównej poświęcono osobny kafel, po którego wybraniu wyświetla się odmienna wersja sklepu. Dzięki temu zabiegowi każda klasa klientów ma łatwy dostęp do części oferty, która najbardziej ją interesuje.

Dzięki dobremu rozplanowaniu treści powstał przejrzysty i nowoczesny sklep pozwalający odwiedzającemu na wstępne zorientowanie się w potrzebach i wytypowanie interesujących go produktów. Cały asortyment jest opisany w jednolity sposób – trzy zakładki karty produktu zawierają opis wraz z zestawem powtarzalnych ikon i modułów, specyfikację techniczną oraz rzeczywiste przykłady zastosowań. Gotowa formatka pozwala szybko wprowadzić i zidentyfikować główne parametry każdego urządzenia. Co najważniejsze – zarządzanie sklepem jest proste i ustandaryzowane, a trudny temat przedstawiono w sposób atrakcyjny i przyjazny.

pobierz więcej Case Study w PDF