rozpocznij współpracę
 
 
 
play button
close button

wróć do listy case study

Bogucki Folie

Nowa strategia marki wraz z redesignem logotypu dla wiodącego producenta opakowań foliowych.

#logotyp #warsztaty #identyfikacja wizualna #rebranding #print #strategia marki #strona www

Wyzwanie

Klient zgłosił się do nas z prośbą o przygotowanie pełnej strategii marki oraz komunikacji. Główne zadanie polegało na przygotowaniu nowej odsłony logotypu oraz opracowaniu strony. Witryna łączy dwie funkcję – informacyjną oraz katalog produktów. W trakcie prac zaprojektowaliśmy również katalogi w kilku wersjach językowych oraz wzorniki.
Nasz dział graficzny wspiera działania marketingowe klienta, tworząc materiały na targi oraz spotkania biznesowe.

Proces

Wspólne działania rozpoczęliśmy od spotkań warsztatowych, na których poznaliśmy specyfikę branży oraz subtelne różnice, pomiędzy produktami. Ważną częścią była wizyta w zakładzie produkcyjnym. Na każdym kroku spotykaliśmy inspirujące kształty, maszyny i ludzi. Obserwacja procesu powstawania folii stała się początkiem projektu nowego sygnetu. Nasze wnioski dotyczące nowej strategii oraz propozycję nowego logotypu zaprezentowaliśmy przed zarządem firmy, który zaaprobował nowe pomysły.

Mając fundament rozpoczęliśmy pracę nad pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej. W ramach współpracy powstały również katalogi produktowe oraz strona www. Dzięki naszym obserwacją otoczenia firmy zmieniliśmy zupełnie sposób prezentowania produktów, wychodząc od produktów, które można zapakować. Dzięki temu zabiegowi oferta stała się przejrzysta i zrozumiała dla wszysktich odbiorców.

pobierz więcej Case Study w PDF