Wyceń projekt
 
 
 
play button
close button

wróć do listy case study

Checly

Checly, startup oferujący aplikację do zarządzania procesami kontrolnymi, chciał zaistnieć jako profesjonalna i nowoczesna marka, podkreślając jednocześnie dostępność i atrakcyjność swoich usług. Klient oczekiwał strategii, która będzie spójna z lifestylowym, międzynarodowym charakterem oraz dopasowanych, przystępnych tekstów.

#identyfikacjawizualna #logo #strategia #stronawww

Zespół projektowy stanął przed zadaniem stworzenia pełnej identyfikacji wizualnej, która z jednej strony komunikuje profesjonalizm, a z drugiej przyciąga nowoczesnym, świeżym stylem. Elementy takie jak dobór energetyzującego, modnego zielonego koloru, logotyp, oraz stylowe zdjęcia lifestylowe stanowiły kluczowy element strategii. Projekt wymagał również opracowania różnorodnych materiałów – od prezentacji i pitch decka, po stronę internetową i filmy instruktażowe z awatarem AI.


Checly zyskało spójną, przemyślaną strategię marki i nowoczesną identyfikację wizualną. Stworzone materiały zapewniają kompleksowe wsparcie w działaniach marketingowych. Seria filmów instruktażowych z awatarem AI ułatwia onboarding, podkreślając innowacyjność Checly w podejściu do obsługi klienta.

pobierz więcej Case Study w PDF