Wyceń projekt
 
 
 
play button
close button

wróć do listy case study

Galeria Młociny

dynamicznie personalizowana strona internetowa

#strona www #integracje #kreacja #copywriting

Trzecia co do wielkości galeria handlowa w Warszawie potrzebowała strony internetowej, która byłaby użyteczna dla klientów, jednocześnie umożliwiając odpowiednie zaprezentowanie się 220 najemcom. Niezwykle bogata oferta, obejmująca nie tylko sklepy, ale także restauracje, kino, liczne usługi czy wydarzenia kulturalne i rozrywkowe, wymagała przedstawienia wielu informacji w przejrzystej i nieprzytłaczającej postaci. Istotne było też wywołanie wrażenia, że mimo swoich rozmiarów Galeria Młociny jest miejscem przyjaznym i wyjątkowym.


Praca nad stroną rozpoczęła się od zdefiniowania grupy docelowej witryny i samej Galerii – oczekiwań, stylu życia, wartości wyznawanych przez przyszłych odwiedzających. Zrozumieliśmy, że musimy zaproponować projekt, który będzie „żył” – zmieniał się wraz z porami roku i ofertą, aby angażować użytkowników i zachęcać ich do częstych wizyt. Dzięki dobrej współpracy z klientem powstała strona jest lekka, responsywna i nowoczesna, budzi pozytywne skojarzenia, nawiązuje do najlepszych światowych trendów.

 

Zaprojektowana przez nas witryna dynamicznie dobiera wyświetlaną treść na podstawie historii użytkowania, w miarę korzystania każdy user otrzymuje zatem coraz więcej informacji, które potencjalnie najbardziej go zainteresują.

 

Informacje o godzinach otwarcia, asortymencie i możliwościach kontaktu z poszczególnymi sklepami, restauracjami i punktami usługowymi zaszyto w mapie połączonej z wyszukiwarką. Zadbaliśmy też o panele umożliwiający klientowi łatwe i samodzielne dodawanie nowych pozycji w zakładkach „Dzieje się” i „Promocje” oraz zamieszczanie ofert pracy najemców. Zakładka „Dojazd” dla wygody odwiedzających została zintegrowana z serwisem Jakdojade oraz nawigacją Google Maps.

pobierz więcej Case Study w PDF