Wyceń projekt
 
 
 
play button
close button

wróć do listy case study

Gemini Park

Galerie handlowe Gemini Park chciały odświeżyć swoje strony internetowe, tworząc trzy dedykowane witryny dla każdego centrum, które zachowują wspólny layout, ale odzwierciedlają unikalny charakter poszczególnych lokalizacji. Kluczowe były funkcjonalności ułatwiające zarządzanie promocjami najemców oraz interaktywna mapa, która ułatwi klientom nawigację.

#strona www #wordpress #mapacetrum #zarzadzanie

Projekt wymagał stworzenia responsywnych stron na WordPressie, z mobilną wersją i interaktywną mapą, która umożliwia dodawanie i edytowanie informacji o najemcach. Istotne było także zapewnienie łatwości obsługi w zakresie aktualizacji treści i promocji.


Stworzone strony są nowoczesne, responsywne i intuicyjne w zarządzaniu. Interaktywna mapa ułatwia klientom odnalezienie sklepów, a jednocześnie daje zespołowi Gemini Park pełną kontrolę nad treścią i promocjami. Projekt z powodzeniem odzwierciedla tożsamość każdego centrum, jednocześnie utrzymując spójność wizualną i funkcjonalną w ramach marki Gemini Park.

pobierz więcej Case Study w PDF