Spójne komunikowanie na stronie www 2 dywizji o odmiennej specyfice: akcesoriów meblowych oraz oświetlenia oraz zaprojektowanie czytelnego katalogu dla ponad 10000 produktów.
Klient oczekiwał poprawy czytelności w komunikowaniu oferty z jasnym podziałem na 2 obszary oraz przekazania w oryginalny sposób informacji korporacyjnych. Naszą pracę rozpoczęliśmy od przeanalizowania bogatego katalogu produktów oraz licznych materiałów marketingowych. Zaprojektowana architektura informacji pozwoliła nam stworzyć czytelny serwis oraz platformę e-commerce dla klientów detalicznych. W trakcie prac odświeżyliśmy również logotyp oraz zaproektowaliśmy jego specjalną wersję na 20-liecie firmy. Uzupełniając treść serwisów wyprodukowaliśmy kilkadziesiąt filmów o produktach GTV. Dzięki zdobytemu zaufaniu rozpoczęliśmy pracę nad dedykowanym oprogramowaniem wspierającym procesy biznesowe w całej firmie. GTV CRM/B2B – case study.