rozpocznij współpracę
 
 
 
play button
close button

wróć do listy case study

ikosmetyki

strategia marki i komunikacji + platforma e-commerce + branding

#warsztaty #e-commerce #branding #package #strategia marki #strategia komunikacji

Wyzwanie

ikosmetyki.pl to platforma sprzedażowa, która wnosi nową jakość na polski rynek internetowych drogerii. Sklep w swojej ofercie posiada wyselekcjonowane marki, często na wyłączność. Taki asortyment wymagał wyjątkowego layoutu, który będzie wyróżniał się na tle konkurencji.

Postawiliśmy na oryginalne ilustracje, które pojawiły się również na zaprojektowanych przez nas pudełkach. Wykorzystaliśmy platformę Shoper, która ułatwia zarządzanie procesem sprzedaży, jedocześnie daje możliwości elastycznego wdrożenia projektu graficznego.

Proces

Analiza konkurencji, poznanie osobowości marki, czy grup docelowych to elementy niezbędne do określenia właściwej drogi na początku każdego projektu. Tak było i tym razem. Kilka spotkań warsztatowych w zespole dobrze rozumiejących się ludzi, pozwoliło odpowiedzieć nam na wiele pytań.
W trakcie projektowania makiet wiedzieliśmy kto i w jaki sposób będzie kupował na platformie. W precyzyjny sposób, potrafiliśmy określić jakie treści będą najbardziej angażujące dla użytkowników.
Dzięki wykorzystaniu wielu narzędzi analitycznych zbieramy informację o zachowaniach odwiedzających, szybko reagując na ich potrzeby.

pobierz więcej Case Study w PDF