Wyceń projekt
 
 
 
play button
close button

Lite Taxi KRK

Lite
Taxi KRK

Redesign aplikacji do przyjaznego i szybkiego zamawiania przejazdów taksówkowych, a także opracowanie strategii wizualnej oraz komunikacji w odpowiedzi na zmieniające się trendy na rynku usług transportu osób.

Czas to pieniądz. Podczas wspólnych warsztatów z naszym klientem przekuliśmy ideę dostępu do szybkich, tanich i bezpiecznych przejazdów taksówkowych w projekt nowoczesnej aplikacji mobilnej, która z powodzeniem może konkurować z największymi graczami na tym rynku.

W trakcie warsztatów skupiliśmy się na określeniu specyfiki grup docelowych oraz zdefiniowaniu kluczowych komunikatów. Projektując, mieliśmy na uwadze lokalny charakter usługi. Aplikacja funkcjonuje na terenie Krakowa.

Do naszych zadań należało opracowanie logotypu oraz strategii komunikacji wizualnej firmy, stworzenie projektu widoków aplikacji uwzględniającego najlepsze praktyki UX,
jak również zaprojektowanie i wdrożenie strony www. Zaproponowaliśmy także różne warianty nazwy aplikacji, z których podczas burzy mózgów wybrano najlepszą.

Aplikacja Lite Taxi KRK powstawała na silniku dobrze znanym wśród korporacji taksówkowych. Dzięki nowatorskiemu podejściu do wykorzystania możliwości systemu powstał nowoczesny produkt o nowej jakości, spełniający wymagania odbiorców przyzwyczajonych do używania aplikacji o wysokiej ergonomii oraz przyjaznym designie.

Wyjątkowość projektu podkreślają specjalnie zaprojektowane ilustracje, nawiązujące w swojej symbolice do Krakowa.

Głównym bohaterem został smok, którego postać jest wykorzystywana w szerokiej komunikacji w kanałach tradycyjnych oraz w social mediach. Nowoczesna, kontrastowa kolorystyka aplikacji z dużą ilością bieli nawiązuje wprost do nazwy produktu.

Zestaw indywidualnych ikon nadaje produktowi rozpoznawalny charakter.

Wypromowanie nowej usługi na tłocznym rynku przewoźników miejskich było dla nas dużym wyzwaniem, dlatego oprócz przemyślanego procesu zamawiania przejazdu postawiliśmy na wyróżniający się branding.

Start Lite Taxi KRK okazał się dużym sukcesem. W pierwszych tygodniach kampanii aplikacja została pobrana kilka tysięcy razy. Krakowianie zauważyli w niej alternatywę dla innych produktów istniejących na rynku.

Pomysł na budżetową wersję przejazdów oferowanych przez korporacje taksówkowe odbił się szerokim echem w branży. My sami odebraliśmy wiele telefonów z zapytaniem o możliwość stworzenia podobnej aplikacji w innych miastach.