Stworzenie portalu łączącego funkcję strony korporacyjnej, oferty produktowej oraz wsparcia obsługi klienta. Wymagania:
- kreatywny, nowoczesny i wyróżniający na tle innych firm ubezpieczeniowych layout,
- przyjazny UX,
- technologia spełniająca wysokie (niestandardowe) wymagania bezpieczeństwa stawiane firmom z branży finansowej, przy jednoczesnym zastosowaniu opensource’owego CMS-a.



Technologia oparta została na trzystopniowym środowisku z serwerem produkcyjnym odciętym od warstwy administracyjnej. Bazowaliśmy na otwartym systemie CMS zintegrowanym z chmurą obliczeniową Octawave. Zastosowaliśmy zaawansowane mechanizmy uwierzytelniania i autoryzacji, kryptograficzne oraz rejestracji zdarzeń.
Projekt strony, ze względu na specyfikę działalności klienta, wymagał uwzględnienia dużej ilości tekstów i dokumentów. Pomimo tego zaprojektowaliśmy UX umożliwiający dostęp do 95% treści strony za pomocą maksymalnie dwóch kliknięć.
Na potrzeby strony wyprodukowaliśmy także interaktywny spot video. Dzięki „zaszytej” w filmie nawigacji, użytkownik wybiera tylko interesujące go tematy, bez konieczności oglądania całego spotu. Nawigacja jest koncepcyjnie powiązana z zachowaniem i informacjami przekazywanymi przez aktorkę.
Szczególnie przy skomplikowanych projektach dobrze pracować z ludźmi kompetentnymi. A jeśli do tego zamykają tematy w terminie i jeszcze są sympatyczni, to wyzwanie staje się przyjemnością