rozpocznij współpracę
 
 
 
play button
close button

wróć do listy case study

Bell

Nowoczesna strona internetowa prezentująca katalog produktów,
jednego z największych producentów kosmetyków w Polsce.

#strona www #e-commerce

Wyzwanie

Zaprojektowanie intuicyjnego katalogu produktów z możliwością łatwej integracji z platformą e-commerce w kolejnym etapie projektu.

Proces

Wspólne warsztaty z Klientem pozwoliły nam wypracować rozwiązania, dzięki którym rozbudowana oferta produktowa znalazła odwierciedlenie w nowoczesnym katalogu produktów. Podział na kilka kolekcji oraz grupy produktowe uprościł nawigację. Strona główna została przygotowana do łatwej edycji przez wewnętrzny zespół, który w szybki sposób może umieszczać materiały związane z aktualną kampanią marketingową.

 

Architektura strony umożliwia szybkie wdrożenie mechanizmów e-commerce w drugim etapie projektu.

 

pobierz więcej Case Study w PDF