Synermedia to software house warszawa tworzący oprogramowanie dedykowane, takie jak aplikacje dedykowane oraz oprogramowanie na zamówienie

Oprogramowanie dedykowane dla firm oraz oprogramowanie na zamówienie dla biznesu to technologia i kreacja, którą zajmuje się ten software house warszawa. Tworzenie aplikacji ios oraz aplikacji android to nie lada wyzwanie, któremu może podołać tylko dobry producent dedykowanego oprogramowania. Najlepszy software house warszawa w Polsce – Synermedia łączy ze sobą technologię plus kreację, dzięki temu kreowanie wizerunku oraz aplikacje dedykowane to chleb powszedni, z którym mierzy się ten producent dedykowanego oprogramowania.

 

Synermedia – agencja interaktywna warszawa. Efektywny rebranding marki, wpisująca się w trendy identyfikacja wizualna oraz dobrze zaprojektowana strategia marki.

Agencja interaktywna warszawa – Synermedia, tworzy dla Ciebie nowoczesny rebranding marki. Agencja kreatywna, rozpoczynająca swoje spotkania z Klientami od warsztatów, dzięki którym nowoczesna identyfikacja wizualna jest szyta na miarę, a strategia marki efektywna i odpowiadająca na potrzeby Klienta. Rebranding marki z dobrym rezultatem podnosi wartość marki oraz pozycję na rynku. Agencja interaktywna warszawa jaką jest Synermedia potrafi efektywnie odpowiadać na potrzeby obsługiwanych Klientów i zaprojektować zmianę wizerunku w skuteczny sposób. Przeanalizowane działania, które wypełniają każdy obszar działań to skuteczna strategia marki.

Czy to aplikacje dedykowane, czy oprogramowanie na zamówienie programiści naszego producent dedykowanego oprogramowania potrafią podołać każdemu zadaniu. Programiści stanowią największą grupę zatrudnionych w software house warszawa, gdyby tą grupę stanowili graficy, byłaby to typowa agencja reklamowa. Branża IT to najszybciej rozwijająca się gałąź produkcji.

Synermedia to grupa kreatywnych projektantów, którzy wiedzą jak powinna wyglądać nowoczena agencja kreatywna. Umieją odpowiednio pokierować działaniami, które efektywnie podnoszą pozycję firmy w branży, szczególnie wśród konkurentów. Dogłębna analiza usług i produktów, to najważniejszy element do prawidłowej i efektywnej zmiany wizerunku Klienta, na który składa się strategia marki, identyfikacja wizualna, a także rebranding marki.

Agencja kreatywna wyszukuje i analizuje nowości na rynku oraz orientuje się w marketingowych produktach i narzędziach, których procentowy udział w rynku mediów jest znaczący. Wydaje się, że w  takiej sytuacji dobrze zaprojektowana identyfikacja wizualna to taka, która dobrze prezentuje się w trakcie ekspozycji w różnego rodzaju kanałach środowiska digitalowego . Topowa agencja kreatywna doskonale odnajduje się przy realizacji tego typu zadań! Dobra i przemyślana identyfikacja wizualna jest skutecznym narzędziem do wyszukiwania potenjanych Klientów oraz podniesienia wartości marki.

Synermedia to grupa projektantów o kreatywnych umiejętnościach oraz programistów posiadających wiele talentów, dzięki którym nawet najbardziej skomplikowane zadanie będzie zrealizowane perfekcyjnie. Kompleksowe rozwiązania, które oferujemy swoim Klientom to efekt wielopłaszczyznowych kompetencji naszego zespołu. Skuteczne działania w obszarze marketingu prowadzone w internecie to efekt współpracy z agencjami zajmującymi się marketingiem internetowym.

 

Pracujemy z naszymi Klientami – nie dla nich. Wspólne warsztaty to pierwszy krok, by Twoja idea nabrała realnych kształtów.

rozpocznij współpracę
 
 
 
play button
close button

Dlaczego nie pracujemy dla naszych Klientów.

O tym, dlaczego warto zamienić słowo praca na współpraca.

#designthinking #warsztaty #agile #mvp

W ostatnim czasie w telewizji emitowana była kampania, skąd inąd bardzo dobra, która konfrontowała punkt widzenia pieszych oraz kierowców. Jej hasło „Brak wzajemnego zrozumienia – to droga donikąd” z powodzeniem można odnieść do relacji na linii agencja – klient. Zmiana kontekstu w trakcie pracy nad projektem jest szansą na znalezienie wspólnego języka, ale przede wszystkim daje możliwość spojrzenia z innej perspektywy.

 

Gra w kółko i krzyżyk

Retrospekcja projektów z ostatnich lat, zmotywowała nas do przeprojektowania całego procesu ich realizacji. Punktem wyjścia do tej zmiany stała się całkowita rezygnacja z podejścia liniowego, w którym jasno określaliśmy start, etapy pośrednie oraz koniec.

W klasycznej analizie wymagań, której efektem jest zamknięty dokument projektowy, nie możemy użyć narzędzi, które skonfrontują nasze doświadczenia oraz punkt widzenia klienta z oczekiwaniami użytkowników końcowych. Finalny produkt może okazać się zupełnie niefunkcjonalny.

Kultura IT, która z powodzeniem wprowadza metodologie zwinne, stosowane do tej pory tylko na etapie prac programistycznych, stała się dla nas kulturą całego procesu. Pozwoliło nam to na dużo większe zaangażowanie klientów, co przełożyło się na lepsze zrozumienie ich potrzeb.

Zwinne podejście nie zamyka nas w jednym dokumencie, ale pozwala reagować na każdym etapie. Klient, który staje się właścicielem projektu zyskuje kontrolę. Weryfikacja założeń oraz ich korekta, daje możliwość precyzyjnej odpowiedzi na potrzeby użytkowników końcowych.

 

schemat

 

Kliencie zrób to sam

Istotą nowego podejścia stały się warsztaty, które wymagają od wszystkich uczestników aktywnej postawy. W oparciu o narzędzia zaczerpnięte z podejścia design thinking, projektujemy skupiając całą naszą uwagę na użytkowniku końcowym.

Ćwiczenia, w których klient musi „wyjść na zewnątrz” i popatrzeć na swój biznes pod innym kątem, tworzą zupełnie nowe koncepcje. Produkt, którego jest współtwórcą rozumie lepiej i świadomie wykorzystuje w przyszłości.

 

Oszczędnie, nie znaczy biednie

W trakcie wspólnych warsztatów jesteśmy w stanie określić MVP (Minimum Viable Product), czyli minimalną wersję produktu gotową do wprowadzenia na rynek. Ma to ogromną przewagę nad klasyczną metodą wytwarzania, ponieważ bez zbędnego uruchamiania kosztownych procesów testujemy produkt w realnych warunkach.

Możliwość zebrania feedbacku od użytkowników oraz jego analiza pozwalają na wprowadzanie zmian na wczesnych etapach projektu. Dzięki temu, możemy uniknąć rozwijania nieprzydatnych funkcji. Iteracyjne podejście pozwala projektować doświadczenia, które z każdą kolejną weryfikacją będą odpowiadały coraz trafniej na potrzeby użytkowników.

 

Wszyscy wygrywają

Nowe podejście sprawdza się w praktyce. Nasi klienci są zadowoleni z jego efektów. Budżet, który mogliby zmarnować rozwijając nieistotne funkcjonalności, mogą wykorzystać w inny sposób. Doceniają również tempo realizacji i kontrolę nad postępami. My rozumiemy dużo bardziej ich potrzeby. Budujemy partnerskie relacje, oparte na wzajemnym szacunku. Taki rodzaj współpracy gwarantuje najlepsze efekty.

Przeczytaj również